selamat datang ke ruangan luahan hati gua ((:

hye (: x bnyk untuk diucapkan , hanya serangakap pantun :

pergi ke pekan naik beca ,
harap terhibur semasa membaca .

HAHA

Tuesday, November 30, 2010

helo helo ! sudah lama saya x update ;)

hey guys,
dah lama gilaa kan aku x update?
1)sbb aku x ingt password
2)sbb bz dgan pmr
3)sbb x de kekuatan nk update blog

bnyk gila dah berlaku sepanjg beberapa bulan nie.aku pon dah x ingt ape yg jadi
sedikit sebanyk aku ingt lah.hehe.
okay,kita start b4 pmr okay?
b4 pmr tu,aku bnyk sgt main.main main main main n main !!!!
xseda lngsung nk pmr.one day,aina n khai ajar aku sejarah.start time tu,aku dah mula study n study cam org gila nak mampus bace buku.haih.

sepanjang nak pmr tu,bnyk sgt dugaan aku.hanya org yang rapat je taw.
kan korang kan? :( thanx sbb support aku dr belakang,depan,kiri,kanan aku.haha!
cikgu2 bnyk gila tolong aku ouh.terutama in sejarah GOD!
hehe.aku pon x taw kenape aku x suka sejarah.haha

okay.now,mase pmr.
HELLO MR.PMR!
time pmr nie,dormate2 aku sume suruh aku tido awal.haha.okay2 kak,saya tido k?hehe
mase pmr , banyak abis kan masa study dgn membe2.hehe.klaka lah.
thanx eja,kamal,juan,wany,khai,aainaa n sume lah yg tolong aku.hehe
time abis pmr,bapak bosan nak mati!
haha.tp bia lah.xkesah pun.
hehe.thats all for now.
the silly ; mira :D

No comments:

Post a Comment