selamat datang ke ruangan luahan hati gua ((:

hye (: x bnyk untuk diucapkan , hanya serangakap pantun :

pergi ke pekan naik beca ,
harap terhibur semasa membaca .

HAHA

Thursday, March 18, 2010

last holiday before back to school ):


ok , firstly , jangan tanya keburukan gamba ni okeh ??
HAHA ! :D

i was the most happy person in the world this day !
alhamdulillah , before masuk balik ke penjara , dapat jugak keluar (:
* thanx mak , I LOVE YOU lah !

yang best nye sebab dapat round2 sekeliling tu tanpa diperhatikan HAHA
soo , kami semua ape lagi , jalan lah ke pulau dekat situ !
* bapak jernih air dia gua cita sama lu ouh !
tapi malang nya aku x bawak baju lebih ah .kalau x , da lme aku terjun skali
HEHE (: tapi , xpe2 gamba still boleh snap lg kan ?? HEHE
thanx a lot to the photographer :
nor aliya mohd ali :D
dari start sampai situ sampaiiii lah balik , ade je gamba kami snap !

** kakak aku + jiran aku said :
esok kakngah da nak balik , so hari nie enjoy lah puas2 k ?
lepas nie da x taw bile nak lepak ngn kakngah lg .
sedih aku dengar ):

but , itu bukan the main point kat sini .
the main point is :
1) aku happy dapat kelua b4 balik skola
2) aku happy dapat spend time ngn family aku
3) happy dapat upload gamba baru ! yaww ((:

tapi the bad things is , aku demam ! HUH !

No comments:

Post a Comment