selamat datang ke ruangan luahan hati gua ((:

hye (: x bnyk untuk diucapkan , hanya serangakap pantun :

pergi ke pekan naik beca ,
harap terhibur semasa membaca .

HAHA

Tuesday, October 13, 2009

tercipta untukku(:

menatap indahnya senyuman di wajahmu,
membuatku terdiam dan terpaku...
mengerti akan hadirnya cinta terindah,
saat kau peluk mesra tubuhku....

banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
kuslalu milikmu
yang mencintaimu

p/s: my fav song(:

No comments:

Post a Comment