selamat datang ke ruangan luahan hati gua ((:

hye (: x bnyk untuk diucapkan , hanya serangakap pantun :

pergi ke pekan naik beca ,
harap terhibur semasa membaca .

HAHA

Tuesday, March 16, 2010

waaa!!! rindu gile sama korang doh !
happy gile dpt lepak ngn korang td (:
da lme x jmpe korang , sume da bsr2 , da sgan2 nk lepak ;p

nazreen :
kau jgan nk menggatal ngn pompuan laen !
nabila sayang kau taw (:
da besar da kawan aku sorang nie

zaen :
eh eh , zaen , kau da makin nakal eh skarang !
keje kau bahan aku je ! x gune tol *huh !
tp kau still baik lg cam dulu .
BUT ! x comel da mcm dulu . itu yang pasti okay ?? HAHA

adli :
hey adik aku sorang nie .
da makin tembam da nampaknye .
hehe , tp kau makin segan ah ngn aku skrang nie
x best . aku da x brani nk kcu kau da . HAHA
rindu kau doh !

nabila :
still kurus mcm dulu lg bbhhaaii !! ((:
jgan la mara2 lg okay ?? pompuan celaka tu yang gatal pegang si nazreen tu (:
* comel teddy bear nazreen tu HAHA

*kepada pompaun kat luar yang gatal2 , gedik2 , nak kacau pakwe orang ,
cermin la dulu muka tu weh ! what the heck ! x malu ke nk kacau pkwe orang !
seda la diri tu siket makcik !

No comments:

Post a Comment